محصولات تحریر کلیپس

محصولات تحریر کلیپس

محصولات تحریر کلیپس به دلیل برخورداری از تنوع و کیفیت بالا از محبوبیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند. خرید لوازم تحریر مناسب امروزه به یک دغدغه برای والدین، دانشجویان و حتی کارمندان تبدیل شده است. خرید محصولی که علاوه بر کیفیت از راحتی استفاده و در عین حال قیمت مناسب برخوردار باشد چندان آسان نیست. با این حال شرکت کلیپس در تولید محصولات خود به رفع نیاز مشتریان توجه ویژه کرده است. همین امر سبب شده محصولات این شرکت طرفداران بسیاری داشته باشند ما را همراهی کنید تا شما را بیشتر با آن ها آشنا کنیم.

معرفی برند کلیپس

سایت ttmfancy یکی از نمایندگی های فروش محصولات این برند محبوب است. برند کلیپس با عرضه انواع محصولات لوازم تحریر در سال ۱۳۷۳ فعالیت خود را در پایتخت آغاز کرد. بعد از گذشت تقریباً دو سال این شرکت با گسترش دادن محصولات خود به تولید دفترهای فانتزی فوق العاده باکیفیت پرداخت. انجام این امر محبوبیت این برند را بیشتر از قبل کرد و مصرف کنندگان در سایر شهرها نیز به خرید محصولات آن ترغیب شدند.

بعد از سال ۱۳۸۲ فعالیت فوق العاده این برند منجر شد که محصولات آن در سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز به فروش برسند. امروزه بیش از ۴۰۰ فروشگاه نمایندگی فروش محصولات این برند را دارند و تولیدات جذاب و رنگارنگ آن بسیار پرطرفدار هستند. محصولات تحریر کلیپس از بهترین متریال ها ساخته می شوند و دوام فوق العاده بالایی دارند.

انواع محصولات تحریر کلیپس

لوازم تحریر کلیپس در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که چند مورد از پرمصرف‌ ترین آن ها را به صورت مختصر معرفی می کنیم.

جامدادی کلیپس

با جامدادی کلیپس می توانید وسایل مدرسه خود را به شیوه ای منظم و شیک حمل کنید. این کیف که در طرح های رنگارنگ و جذاب موجود هستند، همراه مناسب شما برای مدرسه، دانشگاه یا محل کار خواهد بود. این محصولات به دلیل اندازه بزرگ خود، فضای کافی را برای مداد، خودکار، پاک کن و سایر وسایل نوشتاری شما فراهم می کنند.

علاوه بر این، دارای فضای داخلی مجزا هستند که به شما امکان می دهد اقلام خود را به طور منظم طبقه بندی کنید. برند کلیپس انواع مختلفی از این محصولات را با ابعاد و جنس های متنوع تولید می کند. از طریق سایت برند کلیپس می توانید به راحتی انواع این محصولات را ثبت سفارش کنید.

کلاسور کلیپس

یک از محبوب ترین لوازم تحریر کلاسورها هستند که کارایی فوق العاده بالایی دارند. این محصولات به دلیل داشتن نگهدارنده های خاصی امکان قرار دادن کاغذ در آن ها وجود دارد. کلاسور کلیپس در طرح های جذاب با بهترین متریال ها تولید می شوند. می توان گفت که امکان قرار دادن برگه ها و درآوردن آن ها در صورت لزوم منجر شده بیشتر از دفترها کارایی داشته باشند. از این نوع محصولات در مدارس، دانشگاه و حتی محیط های کاری می توان استفاده کرد.

زونکن و پوشه کلیپس

توصیه می شود برای بایگانی انوع اسناد و کاغذهای مختلف از زونکن و پوشه کلیپس استفاده کنید. این نوع محصولات دارای جنس محکوم و بادوامی هستند و مدت زمان زیادی عمر می کنند. گیره های فلزی تعبیه شده در زونکن و پوشه منجر می شود کاغذهای پانچ دار را بتوان در خود جای دهند. این محصولات در طول و عرض های متنوعی توسط این شرکت تولید می شوند.

پالت کاغذ کلیپس

یکی دیگر از محصولات این برند پالت کاغذ کلیپس است که از جنس های مختلفی مانند چرم تولید می شود. با اطمینان خاطر می توان کاغذها را بدون نگرانی از خراب یا گم شدن آن ها در این پالت ها قرار داد. این نوع محصولات در ظرفیت های مختلف نیز تولید می شوند که در هر یک می توان تعداد خاصی کاغذ قرار دهید.

گیره کلیپس و سوزن کلیپس

گیره و سورن کلیپس جزو پرکاربردترین محصولات برای طبقه بندی و نگهداری اسناد محسوب می شوند. این نوع محصولات در ادارات، شرکت ها، مدارس و غیره به میزان قابل توجهی مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد مناسب این محصولات منجر شده بتوان از آن ها برای انواع کاغذهای بزرگ، متوسط، کوچک و غیره استفاده کرد. این نوع محصولات همچنین دارای تنوع بالایی از نظر رنگ هستند.

خـط کش کلیپس

خط کش ها ابزار ضروری در لوازم تحریر هستند که برای اندازه گیری، کشیدن خطوط مستقیم و ترسیم نقشه های دقیق طراحی شده اند. برند کلیپس که به دلیل کیفیت و طراحی خلاقانه خود شناخته شده است، طیف گسترده ای  از این محصولات را ارائه می دهد. خط کش کلیپس ساخته شده از مواد بادوام و مقاوم، مانند فولاد ضد زنگ یا پلاستیک مقاوم و باکیفیت است. این محصولات ابزارهای ضروری برای دانشجویان، هنرمندان و متخصصان هستند.

پاک کن کلیپس

پاک کن به عنوان یک لوازم التحریر محبوب و ضروری شناخته می شود. پاک کن قطعه ای است که می تواند آثار جوهر و گرافیت را از روی سطح پاک کند. در طی فرآیند اصطکاک، رنگ کاغذ به سطح پاک کن می چسبد و کاغذ تمیز می شود. این محصول در همه جا از جمله در مدرسه،  خانه و محل کار ضروری است. پاک کن کلیپس در انواع شکل ها و رنگ ها عرضه می شود که می توانید به راحتی آن ها را خریداری کنید.

وسایل نقاشی کلیپس

وسایل نقاشی کلیپس بسیار متنوع هستند و می توانید آن ها را برای فرزندان خود تهیه کنید. معمولاً وسایل نقاشی به صورت مستقیم با پوست کودکان در تماس هستند بر همین اساس باید باکیفیت باشند. استفاده از بهترین متریال ها برای ساخت این محصولات منجر شده است که به پوست آسیبی وارد نکنند. هنرمندان باید برای نقاشی مجموعه ای از رنگ ها، دفتر نقاشی، قلم مو و لیوان آب داشته باشند. شرکت کلیپس وسایل نقاشی متنوعی را برای رفع نیاز شما تولید می کند که می توانید آن ها را تهیه کنید.

جاقلمی کلیپس

استفاده از جاقلمی بر روی میز دانش آموزان، دانشجویان و حتی شرکت ها و دفاتر بسیار رایج است. شما با استفاده از این محصول می توانید به راحتی به خودکار، مداد و دیگر وسایل خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این امر باعث تمیزی میز نیز می شود. جاقلمی کلیپس گزینه مناسبی برای خرید به حساب می آید زیرا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصولات از جنس های مختلفی ساخته می شوند و زیبایی میز تحریر شما را چندین برابر می کنند.

دفتر کلیپس

از جمله محصولاتی که در ترغیب کردن دانش آموزان به درس خواندن تاثیر گذار هستند می توان به دفترها اشاره کرد. دفتر کلیپس در تنوع بالایی تولید می شود و همین امر منجر شده بتوانید متناسب با سلیقه خود محصول مورد نظر را خریداری کنید. کیفیت فوق العاده بالای این محصولات فرآیند نوشتن را برای افراد بسیار راحت کرده است. مقاومت بالای این دفترها منجر شده به راحتی پاره نشوند و عمر بالایی داشته باشند.

دفتر کلیپس

زیر دستی کلیپس

معمولاً از زیر دستی ها برای طراحی و نقاشی کردن استفاده می کنند. زیر دستی کلیپس هم در انواع طرح دار و هم ساده با بهترین کیفیت تولید می شود. ساختار محکم این محصولات منجر شده است که در حین طراحی برگه ها پاره نشوند و آسیب نبینند. این محصولات برای نوشتن، طراحی و اسکچ مورد استفاده قرار می گیرند. گیره تعبیه شده در قسمت بالایی زیر دستی از تکان خوردن برگه ها جلوگیری می کند. این محصولات در سایزهای متنوعی و با استفاده از متریال های مختلف مانند چرم، چوب، کاغذ و غیره تولید می شوند.

دفترچه یادداشت کلیپس

دفترچه یادداشت مجموعه ای از ورق های کاغذ چاپ شده یا خالی است که برای یادداشت برداری، طراحی، نوشتن، انجام تکالیف یا یادداشت استفاده می شود.‌ دفترچه یادداشت کلیپس با ظاهر جذاب و کیفیت بالای خود یکی از بهترین محصولات برای خرید محسوب می شود. اندازه و طرح های دفترچه یادداشت های برند کلیپس با یکدیگر بسیار متفاوت است. در همین راستا می توانید محصولی را خریداری کنید که مطابق با سلیقه شما باشد.

استیکر کلیپس

استیکر کلیپس توسط معلمان مربیان والدین و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات با برخورداری از رنگ‌ های جذاب، طرح‌ های فانتزی و خیره کننده برای هدیه دادن انتخاب مناسبی هستند. از این استیکرها می ‌توانید استفاده کنید تا تمایل کودکان و دانش آموزان را به درس خواندن افزایش دهید. قدرت بالای چسبندگی این محصولات منجر شده است تا به راحتی به سطوح مختلف بچسبند. با این حال بیشتر این استیکرها به انواع لوازم تحریر، دفتر و کتاب ها چسبانده می شوند.

مقوا کلیپس

مقوا محصولی است که از لایه های مختلف کاغذی روی هم قرار گرفته ساخته می شود. به طور کلی ویژگی های این نوع محصول، مقاومت، کم و بیش ضخیم، بسیار سبک و مقرون به صرفه است. شرکت کلیپس از جمله برندهای معتبری است که انواع باکیفیت این محصول را تولید می کند‌. انواع مختلف مقوا کلیپس که می توانید در بازار پیدا کنید در حال حاضر برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند. قیمت این محصول یکی از مناسب ترین قیمت های موجود در بازار است، به همین دلیل به یک انتخاب مناسب برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

کاغذ رنگی کلیپس

از کاغذهای رنگی برای ساخت وسایل تزیینی و کاردستی استفاده می کنند. این محصولات برای سرگرمی فرزند شما انتخاب بسیار خوبی هستند. کودکان از کاغذهای رنگی می توانند آثار هنری فوق العاده ای خلق کنند. با استفاده از این محصولات استعداد های ناشناخته کودک شکوفا می شود. کاغذ رنگی کلیپس در بسته بندی های 18 عددی، 24 عددی و غیره موجود هستند. کودکان با استفاده از قیچی کوچک به راحتی می توانند آن ها را برش دهند. این محصولات از نوع گلاسه هستند و به راحتی تا می شوند.

مگنت کلیپس

مگنت کلیپس در طراحی های مختلفی تولید می شود و دارای قدرت چسبندگی بالا و زیبایی خیره کننده است. در گذشته از مگنت بر روی درب یخچال و فریزرها استفاده می کردند. با این حال امروزه این وسایل کاربردهای متنوع تری پیدا کردند و دامنه استفاده از آن ها گسترده تر شده است. مگنت ها کارایی فوق العاده بالایی دارند و در طرح های متنوع تولید می شوند.

یکی از کاربردهای شایع این محصولات استفاده از آن ها در مراکز آموزشی برای تدریس است. معلمان و مربیان می ‌توانند از این محصولات برای قرار دادن فلش کارت ها، عکس ها یا کاغذها در زمان تدریس استفاده کنند. علاوه بر این امر از مگنت برای قرار دادن اطلاعیه هایی که در تابلوی اعلانات مغناطیسی نصب می‌ شوند می توان استفاده کرد.

وایت برد کلیپس

وایت برد به عنوان تخته سفید نیز شناخته می شود، سطحی بسیار صاف است. در کلاس های درس یا فضاهای آموزشی در شرکت ها برای یادداشت برداری، پیام ها، نقاشی ها و ترسیم مطالب آموزشی استفاده می شود. همچنین این محصولات ایجاد نقشه ها، نمودارها و جداول را در طول کلاس ها تسهیل کنند، به همین دلیل است که بسیار مورد توجه مؤسسات آموزشی قرار گرفته اند. برای نوشتن، معلمان و دانش آموزان باید یک ماژیک مخصوص و تخته پاک کن داشته باشند. تخته وایت برد کلیپس به دلیل ساخته شدن از بهترین متریال ها طول عمر فوق العاده بالایی دارد. این محصولات را می توانید در ابعاد مختلف از مراکز معتبر خریداری کنید.

ست فانتزی کلیپس

انتخاب لوازم تحریر برای فرزندانتان اهمیت فوق العاده بالایی دارد زیرا می تواند تمایل آن ها را به درس خواندن چندین برابر کند. ست فانتزی کلیپس از جمله محصولاتی است که می توانید برای تشویق کردن فرزندتان به درس خواندن خریداری کنید. این ست ها در طرح های کارتونی مختلف که کودکان به آن ها علاقمند هستند تولید می شوند. علاوه بر این امر از متریال های فوق العاده باکیفیت برای ساخت آن ها استفاده می شود و همین امر سبب شده به راحتی خراب نشوند.

نکات مهم در خرید محصولات تحریر کلیپس

هنگام انتخاب لوازم التحریر، توصیه می شود روی جنبه های مهمی تمرکز کنید که آن ها را معرفی می کنیم.

توصیه می شود روی کیفیت تمرکز کنید

یک نکته حائز اهمیت این است که لوازم التحریر نباید از مواد ارزان قیمت ساخته شود. واقعیت این است که چنین محصولاتی نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بیشتر عمر کنند. محصولات تحریر کلیپس از بهترین متریال ها ساخته می شوند و همین امر سبب شده کیفیت و دوام بالایی داشته باشند. در صورتی که کیفیت برای شما اهمیت دارد محصولات این برند بهترین انتخاب هستند.

ظاهر زیبا

لوازم تحریر زیبا می تواند تأثیر مثبتی بر روحیه و بهره وری شما در محل کار یا مدرسه داشته باشند. لوازم التحریر مهم مانند مداد رنگی باید غیرسمی باشند زیرا عناصر سمی می توانند به سلامت کودک شما آسیب بزنند. به یاد داشته باشید که لوازم التحریر شیک و مد روز گرانتر از لوازم التحریر معمولی هستند. با این حال می توانید از سایت کلیپس بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در مورد کودکان کوچکتر، از خرید  چیزهایی مانند سنجاق، منگنه و گیره کاغذ که می تواند به کودک آسیب برساند خودداری کنید.

راحتی در استفاده

لوازم التحریر باید راحت و کاربردی باشد. به همین دلیل، توصیه می شود که کیفیت مواد استفاده شده و کاربردی بودن و شکل ارگونومیک محصولات را در نظر بگیرید. کودکان با محصولات مناسب که به خوبی تولید شده اند مدت زمان بیشتری می توانند بنویسید. محصولات تحریر کلیپس از جمله بهترین لوازم تحریرهای موجود در بازار هستند که در تولید آن ها به این امر توجه شده است.

خرید مناسب سن

برای کودکانی که نوشتن را یاد می گیرند، بهتر است مدادهای ارگونومیکی بخرند که امکان استفاده بهتر مداد را فراهم می کند. نوت ‌بوک ‌های سیمی ماندگاری بیشتری نسبت به نوت ‌بوک ‌های منگنه دار یا چسبی دارند. برای بچه های دبستانی، این ها خوب هستند، زیرا ورق هایشان نمی افتند. از فروشگاه کلیپس می توانید محصولات متنوع را متناسب با سن فرزندان خریداری کنید. سعی کنید به کودکان توضیح دهید که این لوازم التحریر برای سهولت یادگیری آن ها است و بنابراین باید مراقب آن ها باشند و آن ها را خراب نکنند.

خرید آنلاین از نمایندگی محصولات تحریر کلیپس

خرید آنلاین از نمایندگی کلیپس یک تجربه راحت و کارآمد برای رفع تمام نیازهای مرتبط با لوازم التحریر شما است. دلایلی وجود دارد که چرا باید از فروشگاه آنلاین ما خرید کنید، این دلایل را ذکر می کنیم.

  • انتخاب گسترده ای از محصولات: ما در ttmfancy طیف گسترده ای از لوازم التحریر، از خودکار، پوشه،  برگه و موارد دیگر را ارائه می دهیم. محصولات سایت آنلاین ما به دقت تنظیم شده است تا اطمینان حاصل شود که شما هر آنچه را که نیاز دارید، بدون نیاز به جستجو  پیدا کنید.
  • راحتی : تنها با چند کلیک، می توانید وب سایت ما را از راحتی خانه یا محل کار خود جستجو کنید. دیگر نیازی به هدر دادن زمان و انرژی برای مراجعه حضوری به یک فروشگاه لوازم التحریر نیست.
  • حمل و نقل سریع و ایمن: ما مفتخریم که خدمات حمل و نقل سریع و ایمن را ارائه می دهیم. پس از ثبت سفارش، اطمینان حاصل خواهیم کرد که محصولات در کمترین زمان ممکن به درب منزل شما ارسال می شود. تیم ما اطمینان حاصل می کند که لوازم تحریر کلیپس به خوبی بسته بندی می شوند تا از آسیب در حین حمل و نقل جلوگیری شود.
  • اطلاعات دقیق محصول: در وب سایت ما، توضیحات دقیق هر محصول را به همراه تصاویر با کیفیت بالا خواهید دید. این به شما این امکان را می دهد تا محصولات را به صورت دقیق بررسی کنید و قبل از خرید تصمیمی آگاهانه بگیرید.
  • قیمت مقرون به صرفه: شما این محصولات را به صورت مستقیم از نمایندگی فروش این برند خریداری می کنید. در همین راستا مبلغ کمتری را نسبت به دیگر مراکز فروش پرداخت خواهید کرد.

در آخر

یکی از بهترین لوازم های تحریر موجود در بازار محصولات تحریر کلیپس است. این محصولات از تنوع فوق العاده بالایی برخوردار هستند و شما می توانید متناسب با سلیقه فرزندتان لوازم تحریر او را خریداری کنید. استفاده از بهترین متریال ها در ساخت این محصولات سبب کیفیت بالای آن ها شده است. لوازم التحریر ttmfancy یکی از نمایندگان های اصلی فروش این محصولات درجه یک است. شما می توانید از وب سایت ما انواع لوازم تحریر این برند را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.